فایل تک

بزرگ ترین منبع فروش فایل های نایاب و کمیاب

فایل تک

بزرگ ترین منبع فروش فایل های نایاب و کمیاب

بزرگ ترین منبع فروش فایل های نایاب و کمیاب

۷۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلودکامل پاورپوینت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT

محسن مجیدی | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: pptx 


حجم فایل: 2319 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 31 

دانلود پاورپوینت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT


این پاورپوینت در 31 اسلاید به صورت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

مقدمه

آشنایی با تعهد

سلزنیک

چلبی

رهیافت پارسونزی

مورهد و گریفین

 رابینز

بوکانان

پورتر و همکاران

کانتر

شلدون

بکر

می یر

هرسی و بلانچارد 

1) تعهد به سازمان 

2) تعهد به مردم 

3) تعهد به شغل 

4) تعهد نسبت به خود  

5) تعهد نسبت به مشتری

 سامرز و برینباوم 

1) تعهد به شغل

2) تعهد به سازمان

3) تعهد به گروه کاری

4) تعهد نسیت به حرفه

5)-تعهد به ارزش های کاری

رضائیان

1)-تعهد نسبت به سازمان

2) ت تعهد نسبت به خود

3) تعهد نسبت به افراد و گروه های کاری

4) تعهد نسبت به کار

 دیدگاه های کلی نسبت به تعهد سازمانی

* ابعاد تعهد سازمان از دید کریس آرجریس

* ابعاد تعهد سازمان از دید می یر و آلن

متغیرهای مؤثر بر تعهد سازمانی

پیامدهای مثبت تعهد سازمانی در سطوح مختلف

راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی


پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .




کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT , دانلود پاورپوینت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT , پاورپوینت کامل تعهد سازمانی ORGANIZATIONAL COMMITMENT , تعهد سازمانی


  • محسن مجیدی


  • محسن مجیدی

دانلود ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان

محسن مجیدی | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 201 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 160 

هدف از این پایان نامه ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان و نیروهای عملیاتی آتش نشانی می باشد


ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان


ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان

هدیه:
ضمیمه کردن پرسشنامه بصورت رایگان:)
بیان مسئله :
واضح می باشد که کارآمدی نیروی انسانی در نتیجه رضایت شغلی آنها می باشد چرا که اغلب گفته شده « کارمند خوشحال یک کارمند کارآ است » و یک کارمند خوشحال بایستی با شغلش ارضاء شود .افزایش کارایی و بهره وری هر سازمانی مستلزم استفاده بهینه از همه عوامل مؤثر در تولید یا ارائه خدمات است( زارع حشمت ، 1380 ، 2 ) از آنجا که در هر سازمانی عامل عمده و اساسی نیروی انسانی می باشد لذا بهره وری و کارایی سازمانی نیز وابسته به عملکرد کارکنان آن سازمان است . رضایت شغلی نشان دهنده احساس نسبی ، اندیشه های عینی و نیتهای رفتاری کارکنان آن سازمان می باشد که به پیش بینی رفتار کارکنان کمک می کند ( زارع ، 1380 ، 4 ) 
 بنابر این رضایت شغلی می تواند با ارائه نتایج حاصل از راهبرهای گذشته و پیش بینی های آینده کارکنان بعنوان بخشی از ارزیابیهایی که منتهی به برنامه ریزی برای بهسازی سازمان میشود بکار گرفته شود .نتایج تحقیقات نشان می دهد که کارکنان با رضایت شغلی بالاتر از نظر فیزیک بدنی و توانایی  ذهنی در وضعیت خوبی قرار دارند ولی افرادی که از شغل خود رضایت ندارند معمولا افرادی پژمرده و مأیوس و بدبین می باشند .رضایت شغلی از مهمترین متغیرها در حیطه رفتار سازمانی محسوب می شود زیرا هر سازمانی دارای اهداف مشخصی می باشد که فلسفه وجودی آن سازمان را تشکیل می دهد . نیل به هدف سازمان در گرو  وجود و بسیج امکانات ( سرمایه ) ، تجهیزات و منابع انسانی می باشد . در این میان نقش منابع انسانی محوری تر و کلیدی تر می باشد زیرا کارکنان سازمان هستند که با ترکیب سرمایه و تجهیزات و نیروی خلاق و ابتکار و برنامه ریزی به گونه عملی در صدد تحقق اهداف سازمانی هستند .  
بنیاد نظری این تحقیق بر این اساس استوار است ، کارکنانی که از شغل خود رضایت کافی داشته باشند قادرند با انجام بهینه مسئولیت اساسی یعنی ایجاد فضای مناسب جهت افزایش عملکرد و تحقق اهداف سازمان اهتمام ورزند . ازسوی دیگر به دنبال کشف عواملی هستیم که موجب می گردد کارکنان از کار کردن در سازمان احساس رضایت نموده و با میل و رغبت ، نیروی فکری و جسمی خود را در راه هدفهای سازمان بکار اندازد وهدف سازمان را هدف خود بشمار آورند . 
کلمات کلیدی:

رضایت شغلی

عملکرد کارکنان

عوامل موثر رضایت شغلی

مقدمه
طبق دستاوردهای صاحبنظران علم مدیریت برای بقاء نیروی انسانی ( رضایت شغلی ) و بقاء سازمانی ( دسترسی به اهداف سازمانی ) شناخت نیازها ، خواسته ها ، انگیزه ها و عواملی همچون رضایت شغلی ، روحیه کارمندان و اتخاذ خط مشی های مناسب در ایجاد هماهنگی بین اهداف فردی ( رضایت شغلی کارمند ) و اهداف سازمانی بعنوان مهمترین گام در جهت کارایی و اثر بخشی سازمان ضروری می باشد . ( زارعی  ، 1384 ، 8 ) از طرف دیگر بیشتر شواهد بیانگر این نکته بوده اندکه زمانیکه موقعیت و شرایط سازمانی بدتر شد میزان رضایت شغلی پائین بوده است . رضایت شغلی موجب ایجاد یک محیط سالم در داخل سازمان می گردد . 
تحقیقات زیادی نشان داده است که عدم ارضای نیازهای کارکنان در سازمان میتواند بصورت بازدهی کم ، سود دهی پائین ، و هدفهای تحقق نیافته جلوه گر شود زیرا کارکرد کارکنان در رابطه تنگاتنگی با میزان رضایت آنان دارد و در واقع اگر شغلی بتواند شرایطی را فراهم سازد که نیازها ی وی ارضاء شود در بازدهی بسیار مؤثر خواهد بود .( زارع ، 1380 ، 4 ) . اهمیت رضایت شغلی در آتش نشانی از آنجا ناشی می شود که نیروهای آتش نشان 24 ساعت یعنی یک شبانه روز را بطور کامل در محل کار خود بسر می برند و با عواملی مانند دور از خانواده ، استرس ناشی از کار و ... درگیر می باشند  بدون شک فرماندهان و مدیران درباره رضایت و عدم رضایت کارکنان که از حساسیت بالائی برخوردار است آگاه هستند  . اهمیت رضایت شغلی برای فرماندهان و مدیران حداقل به سه دلیل باید اهمیت داشته باشد:
1- از شواهد چنین پیداست که افراد ناراضی یا کم کاری می کنند یا بی تفاوت هستندو یا سازمان را برای بدست آوردن شغل بهتر ترک می کنند و یا تقاضای استعفاء و باز خریدی و انتقال می کنند. 
2- ثابت شده است که کارکنان راضی از سلامت جسمی و روحی بهتری برخوردار هستند و بیشتر عمر می کنند و نسبت به سازمان خود تعصب و اهمیت بیشتری می دهند . 
3- رضایت شغلی پدیده ای است که از مرز سازمان گذشته و اثرات آن در زندگی خصوصی و خارج از محیط کار نیز نمایان می شود . 
از سوی دیگر رضایت شغلی بالا دلخواه فرماندهان و مدیریت است  زیرا ین پدیده با آثار مثبتی که خواست مدیران است همراه می باشد . رضایت شغلی بالا نشاندهنده آشکار سازمانی است که به خوبی اداره می شود و بطور اساسی نتیجه ای است که از مدیریت رفتاری کارآمد سرچشمه می گیرد . ( امتحان ، 1385 ، 4 )  این مطلب در شغلی مانند  آتش نشانی  می تواند  اثرات  بسیار  زیادی  داشته باشد . عدم  ارضاء  نیازهای کارکنان در این شغل می تواند  بصورتهای  مختلفی بروز کند از قبیل : کم کاری در ایستگاه ، عدم شرکت در کارهای گروهی ، تشویش و نگرانی ، یأس ، غیبت کاری ، تأخیر در ورود ، ترک زودتر از موعد مقرر محل کار ، بد اخلاقی ، عدم اجرای دستور ، بی تفاوتی در اجرای وظیفه ، و ... و در نهایت می تواند با عملکرد نیز در ارتباط باشد .  در این خصوص رضایت شغلی باعث افزایش عملکرد می شود و عده ای نیز معتقدند که عملکرد شغلی موجبات رضایت شغلی را فراهم می آورد  .اثرات ناشی از عدم کارایی کافی می تواند بر اثر عدم رضایت از شغل خود باشد که در محل حریق و حادثه می تواند باعث افزایش کارهای محوله بر عهده دیگر نیرو ها گشته و باعث خستگی مفرط و افزایش احتمال آسیب دیدگی آنها گردد و عدم شرکت درست و کار شکنی در کارهای درون ایستگاه باعث بهم خوردن نظم گروه و ایجاد اختلاف و پراکندگی در تیم عملیاتی شودکه آثار آن در روحیه نیروها بسیار منفی خواهد بود . 
لذا اهمیت موضوع نگارنده را بر آن داشت تا با بررسی عواملی که منجر به رضایت نیرو ها از شغل خود و همچنین عواملی که باعث ارضاء نیازهای آنان می شود آنها را شناخته و تأثیرش را بر عملکرد نیروها بسنجم و دیگر اینکه این اتفاق در سازمان آتش نشانی چقدر شیوع داشته تا بدین وسیله با ارائه راهکارهای مناسب باعث دلگرمی نیروهای آتش نشانی شده در نتیجه بتوانند در محل کار خود احساس آرامش کرده و همچنین در محل حریق با حداکثر تلاش خود بکار اطفاء بپردازند . 
فهرست مطالب
چکیده                                                                                                               1
مقدمه                                                                                                               2
فصل اول : کلیات تحقیق 
1-1- بیان مسئله                                                                                                5
1-2- هدفهای تحقیق                                                                                           5
1-3- اهمیت تحقیق                                                                                            6
1-4- سؤالات و فرضیه های تحقیق                                                                        8
1-5- مدل تحقیق                                                                                              10
1-6- تعاریف عملیاتی و واژه های کلیدی                                                               10
1-7- روش تحقیق                                                                                            12
1-8- قلمرو تحقیق                                                                                            12
1-9- جامعه و حجم نمونه                                                                                  12
فصل دوم : مبانی نظری تحقیق 
بخش اول : رضایت شغلی
2-1-1 : رضایت شغلی بعنوان نگرش شغلی                                                              14   
2-1-2 :  رضایت شغلی و ابعاد آن                                                                          17         
        نظریه فیشر و هانا                                                                                        17                 
        نظریه هاپاک                                                                                              18                                                    
        نظریه گینزبرگ                                                                                          18                                                   
        نظریه جان آر شرمر هورن                                                                           20                                                      
        نظریه ناگی                                                                                               21                                                       
       نظریه لوکه                                                                                                21                                                         
       نظریه هرزبرگ                                                                                         22  
 3-1-2 : نتایج و پیامدهای رضایت شغلی                                                                 23                                                                                                                                                  
2-1-4: نظریه های زیر بنایی رضایت شغلی                                                            26
2-1-4-1 : نظریه های ریز مدل                                                                            28
2-1-4-1-1 : نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو                                                      28
2-1-4-1-2 : نظریه آلدرفر                                                                                  28
2-1-4-1-3 : نظریه نیازهای ـآموخته شده مک کلله لند                                               29
2-1-4-1-4 : نظریه برابری و انتظار                                                                     29                     31
2-1-4-2-1 : نظریه دو عاملی هرزبرگ                                                                 31
2-1-4-2-2 : نظریه طرح هدف                                                                            32
2-1-4-2-3 : نظریه رضایت و بهره وری                                                               33
2-1-5 :  نظریه های رضایت شغلی                                                                       33                                                                                           
2-1-5-1 :  نظریه ارزش                                                                                    33                                                                             
2-1-5-2 :  نظریه هالند                                                                                      34                                                                         
2-1-5-3 :  نظریه بریل                                                                                      34                                                                            
2-1-5-4 : نظریه نقشی       
       بخش دوم : عملکرد  
2-2-1 : رضایت شغلی و عملکرد                                                                              37 
2-2-2 :  عوامل مؤثر بر کارائی نیروی انسانی                                                          40
2-2-2-1 :  انگیزش                                                                                            40
2-2-2-2 : روابط مدیریت و نیروی انسانی                                                                42
2-2-2-3 : بهسازی و آموزش نیروی انسانی                                                             43      
2-2-3 : روشهای اندازه گیری کارائی                                                                      44 
2-2-4 : مشکلات اندازه گیری کارائی                                                                      45   
2-2-5 : انگیزش و رضایت شغلی                                                                           47
  مدل سنتی                                                                                                        48                                                                                     
مدل روابط انسانی                                                                                                49                                                                             
مدل منابع انسانی                                                                                                 49
بخش سوم : عوامل اثر گذار بر رضایت شغلی      
2-3-1 : عوامل سازنده رضایت شغلی                                                                      52
2-3-2 :  زمینه پیشرفت و ارتقاء                                                                            54                                                                         
2-3-3 : شرایط فیزیکی کار                                                                                  55                                                                         
2-3-4 :  ماهیت کار                                                                                            56                                                                         
2-3-5 :  حقوق و دستمزد                                                                                     57                                                                        
2-3-6 : سرپرستی                                                                                              59                                                                          
2-3-7 :  همکاران                                                                                              60                                                                        
2-3-8 :  مدیریت مشارکتی                                                                                   61      
بخش چهارم : سابقه پژوهشی          
2-4 : تاریخچه تحقیقاتی رضایت شغلی                                                                     63
بخش پنجم : آشنایی با سازمان آتش نشانی 
مقدمه 
2-5-1 : تاریخچه وسیر تحول آتش نشانی                                                                  72 
2-5-2 : آشنایی با واحد عملیا ت و نحوه کار نیرو ها                                                    72       
2-5-3 : مردانی که با خطر زندگی می کنند                                      
2-5-3 : مردانی که با خطر زندگی می کنند                                                                73                                             
2-5-4 : وظایف و اختیارات سازمان آتش نشانی                                                         73  
فصل سوم : روش تحقیق 
مقدمه 
3-1 :  روش تحقیق                                                                                            76                                                                      
3-2 : جامعه آماری                                                                                           76                
3-3 : حجم نمونه و روش اندازه گیری                                                                    77                   
3-4 :  ابزار جمع آوری اطلاعات                                                                         78                              
3-5 :  روائی و پایائی ابزار سنجش                                                                       81                                
3-6 :  روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات                                                               81  
 فصل چهارم : تجزیه تحلیل داده های آماری
مقدمه                                                                                                                             
4-1 : بررسی توصیفی اطلاعات                                                                           85                                                                   
4-2 : رگرسیون و مدلسازی خطی                                                                         98      
4-2-1 : تعیین مدل رگرسیونی عوامل سازمانی و سطح عملکرد                                   99     
4-2-2 :   تعیین مدل رگرسیونی عوامل گروهی و سطح عملکرد                                  101                
 4-2-3 :  تعیین مدل رگرسیونی سبک مدیریت مشارکتی و سطح عملکرد                       103              
4-2-4 :  تعیین مدل رگرسیونی عوامل رضایت شغلی و سطح عملکرد                           103                         
4-3 : فرضیه های فرعی                                                                                    106
 4-3-1 : آزمون همبستگی پیرسون بین حقوق و مزایا و سطح عملکرد کارکنان                106      
4-3-2 : آزمون همبستگی پیرسون بین ارتقاء پیشرفت و سطح عملکرد کارکنان                107        
4-3-3 :  آزمون همبستگی پیرسون بین ماهیت و سطح عملکرد کارکنان                         108  
4-3-4 :   آزمون همبستگی پیرسون بین شرایط فیزیکی و سطح عملکرد کارکنان             109 
4-3-5 : آزمون همبستگی پیرسون بین عوامل سازمانی و سطح عملکرد کارکنان             110
4-3-6 : آزمون همبستگی پیرسون بین روابط همکاران و سطح عملکرد کارکنان              111
4-3-7 : آزمون همبستگی پیرسون بین سرپرستان و سطح عملکرد کارکنان                     112
4-3-8- : آزمون همبستگی پیرسون بین عوامل گروهی و سطح عملکرد کارکنان            113    
4-3-9 : آزمون همبستگی پیرسون بین سبک مدیریت مشارکتی  و سطح عملکرد کارکنان114
4-4 : فرضیه اهم                                                                                              115
4-5 : بررسی صحت معادله رگرسیون در عوامل سازمانی                                          116
4-6 : بررسی صحت معادله رگرسیون در عوامل گروهی                                          120 
4-7 : بررسی صحت معادله رگرسیون در سبک مدیریت مشارکتی                              124
4-8 : بررسی صحت معادله رگرسیون در کلیه عوامل                                                129
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 
مقدمه                                                                                                               134                                                                                                          
5-1 : نتیجه گیری                                                                                              134  
5-1-1 : نتایج حاصل از فرضیه های فرعی                                                             134       
5-1-2 : نتایج حاصل از فرضیه های اصلی                                                             135      
5-1-3 : نتایج فرعی تحقیق                                                                                  135    
5-2 : پیشنهادات                                                                                               136   
5-2-1 : پیشنهادات کاربردی                                                                                137       
5-2-2 : پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی                                                                  137           
پیوستها 
2-1-4-2 : نظریه های درشت مدل                
             پرسشنامه                                                                                                          140
جدول نتایج مربوط به بخش سوم پرسش نامه                                                             147
 نتایج حاصل از اولویت بندی ابعاد مؤثر بر عملکرد توسط نیروهای عملیاتی                   148
منابع و مأخذ                                                                                                     149 
فهرست جداول
جدول (2-1) : نظریه ها و تئوریهای مربوط به رضایت شغلی                                        35                                  
جدول ( 3-1) : ارتباط بین متغیرهای تحقیق و سؤالات تحقیق                                       80
جدول ( 3-2) :شاخصهای متغیر وابسته ( عملکرد )                                                   80
جدول ( 4-1 ) : توزیع فراوانی کارکنان بر حسب وضعیت تأهل                                    85
جدول ( 4-2 ) : توزیع فراوانی کارکنان بر حسب سن                                                 85                  
جدول (4-3 ) : توزیع فراوانی کارکنان بر حسب میزان تحصیلات                                 86                 
جدول ( 4-4 ) : توزیع فراوانی کارکنان بر حسب سابقه کار                                         86                    
جدول ( 4-5 ) : توزیع فراوانی کارکنان بر حسبداشتن شغل دوم                                    87  
جدول ( 4-6 ) :آماره های توصیفی مربوط به حقوق و مزایا                                         88
جدول ( 4-7 ) :میانگین و انحراف معیار مربوط به حقوق و مزایا                                  88                  
جدول ( 4-8 ) : آماره های توصیفی مربوط به ارتقاء و پیشرفت                                    89
جدول ( 4-9 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط به ارتقاء و پیشرفت                             89
جدول ( 4-10 ) : آماره های توصیفی مربوط به ماهیت کار                                         90
جدول ( 4-11 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط به ماهیت کار                                  90
جدول ( 4-12 ) : آماره های توصیفی مربوط به شرایط کار                                         91           
جدول ( 4-13 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط به شرایط کار                                  91
جدول ( 4-14 ) : آماره های توصیفی مربوط به همکار                                              92
جدول ( 4-15 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط به همکار                                       92
جدول ( 4-16 ) : آماره های توصیفی مربوط به سرپرست                                           93
جدول ( 4-17 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط به سرپرست                                    93
جدول ( 4-18 ) : آماره های توصیفی مربوط به تصمیم گیری مشارکتی                          94
جدول ( 4-19) : میانگین و انحراف معیار مربوط به تصمیم گیری مشارکتی                    95
جدول ( 4-20 ) : آماره های توصیفی مربوط به عملکرد                                             96
جدول ( 4-21 ) : میانگین و انحراف معیار مربوط بهعملکرد                                       98
 جدول ( 4-22 ) : نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی عوامل سازمانی      99     
جدول ( 4-23 ) : نتایج آنالیز واریانس                                                                    99       
جدول ( 4-24) : نتایج ضرایب مدل رگرسیونی                                                        100        
جدول ( 4-25) : نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی عوامل گروهی         101      
جدول ( 4-26 ) : نتایج آنالیز واریانس                                                                    101
جدول ( 4-27 ) : : نتایج ضرایب مدل رگرسیونی                                                     102    
جدول ( 4-28 ) : نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی سبک مدیریت مشارکتی103
جدول ( 4-29 ) : : نتایج آنالیز واریانس                                                                  103
جدول ( 4-30) : نتایج ضرایب مدل رگرسیونی                                                        103 
جدول ( 4-31 )  : نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی                           104
جدول ( 4-32 )  : نتایج آنالیز واریانس                                                                  104
جدول ( 4-33) : نتایج ضرایب مدل رگرسیونی                                                        105
جدول ( 4-34 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین حقوق ومزایا و سطح عملکرد          106  
جدول ( 4-35 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین پیشرفت و ارتقاء و سطح عملکرد      107   
جدول ( 4-36 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین ماهیت کار و سطح عملکرد             108  
جدول ( 4-37 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین شرایط فیزیکی کاروسطح عملکرد     109  
جدول ( 4-38 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین عوامل سازمانی و سطح عملکرد       110
جدول ( 4-39 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین روابط همکاران و سطح عملکرد       111
جدول ( 4-40 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سرپرستان و سطح عملکرد              112  
جدول ( 4-41 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین عوامل گروهی و سطح عملکرد        113  
جدول ( 4-42) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک مدیریت مشارکتی و سطح  عملکرد114                     
جدول ( 4-43 ) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین رضایت شغلی و سطح عملکرد         115       
جدول ( 4-44)  : نتایج آزمون k-s در عوامل سازمانی                                               117   
جدول ( 4-45 ) : نتایج ازمون استقلال در عوامل سازمانی                                          118      
جدول ( 4-46)  : نتایج آزمون k-s درعوامل گروهی                                                 121   
جدول ( 4-47 ) : نتایج آزمون استقلال در عوامل گروهی                                           122       
جدول ( 4-48) : نتایج آزمون k-s در مدیریت مشارکتی                                             125        
جدول ( 4-49) : نتایج آزمون  استقلال در مدیریت مشارکتی                                        127      
جدول ( 4-50 ) : نتایج آزمون k-s در کلیه عوامل                                                    130          
جدول ( 4-51 ) : نتایج آزمون استقلال در کلیه عوامل                                                131        
فهرست نمودارها
نمودار ( 2-1 ) : دیدگاه سنتی نگرش                                                                        14                                                      
نمودار ( 2-2 ) : دیدگاه موقعیتی نگرش                                                                    15                                                       
نمودار ( 2-3) : طبقه بندی افرادی که در سازمان کار می کنند                                       22                             
نمودار ( 2-4 ) : علل و پیامدهای رضایت و عدم رضایت شغلی                                     24                     
نمودار ( 2-5 ) : عوامل اساسی در ارزیابی برابری                                                    30                                                             
نمودار ( 2-6 ) : عوامل مؤثر در ایجاد کارائی و اثربخشی                                            44                           
نمودار ( 2-7 ) : نحوه شکل گیری رفتار انسان                                                           48                              
نمودار ( 4-1 ) : نمودار احتمال نرمال در عوامل سازمانی                                          116               
نمودار ( 4-2 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابر زماندر عوامل سازمانی                     118               
نمودار ( 4-3 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابرy ها در عوامل سازمانی                     119                  
نمودار ( 4-4 ) : نمودار احتمال نرمال در عوامل گروهی                                           120               
نمودار ( 4-5 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابر زمان در عوامل گروهی                     122                        
نمودار ( 4-6 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابرy ها در عوامل گروهی                       123                     
نمودار ( 4-7 ) : نمودار احتمال نرمال در سبک مدیریت مشارکتی                                124                 
نمودار ( 4-8 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابر زمان سبک مدیریت مشارکتی             126              
نمودار ( 4-9 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابرy ها در سبک مدیریت مشارکتی           128         
نمودار ( 4-10 ) : نمودار احتمال نرمال در کلیه عوامل                                              129         
نمودار ( 4-11 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابر زمان در کلیه عوامل                       131             
نمودار ( 4-12 ) : نمودار پراکنش مانده ها در برابرy ها درکلیه عوامل                          132      
فهرست اشکال
شکل ( 1-1 ) : مدل مفهومی تحقیق                                                                        10                                                     
شکل ( 2-1 ) : تئوری انتظار و انگیزش                                                                 31                                                                                                                   
شکل ( 2-2 ) : عوامل برانگیزاننده و بهداشتی در تئوری دو عاملی هرزبرگ                   32                                                
شکل ( 2-3 ) : ارتباط بین رضایت و عملکرد                                                           37                                
شکل ( 2-4 ) : پیوند میان خشنودی و عملکرد                                                           39                                                                                   
شکل ( 2-5 ) : زنجیره نیاز – خواست – ارضاء ( رضامندی )                                     47                                           
شکل ( 2-6 ) : نگرشهای مربوط به انگیزش و الگوهای مربوطه                                   49                                                                 
شکل ( 2-7 ) : رابطه بین رضایت و انگیزش        


خرید

            
برچسب ها : ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان , رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان

  • محسن مجیدی

دانلود سریع واسان فایل فلش فارسی Lenovo A6020a46 مخصوص فلش

محسن مجیدی | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ


  • محسن مجیدی

دانلود سریع ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی

محسن مجیدی | دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 364 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 125 

هدف از این پایان نامه ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی می باشد

ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی


دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی

ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی

چکیده:
دانشگاه با گسترش وسیع آموزشی و حجم زیاد مخاطبانش از عرصه هایی است که نقش کلیدی در اندیشه سازی و اندیشه پروری در جامعه ها دارد. اهمیت غیر قابل انکار دانشگاه در تعمیق ارزشها و هنجارهای اجتماعی واقعیتی است که به یقین از نگاه تیز بین مسئولین و سیاست گذاران آموزشی پنهان نمانده  و کوشش های گوناگون در اصلاح و بهبود کیفیت فضا و محتوای آموزشی در دانشگاه ها از مصادیق بارز آن است . لیکن تلاشهای صورت گرفته از سوی مسئولین در مقایسه با اهمیت سرمایه های مادی و معنوی که دانشگاه چه در بعد مادی و چه در ابعاد انسانی در اختیار سیاست گذاران و متولیان امر آموزشی قرار می دهد، بسیار اندک است لذا مغنتم دانستن این سرمایه ها و استفاده بهینه از آنها از ضرورت های اساسی است که لزوم تحقیق و پژوهش در ارتباط با میزان مقید و پایبندی دانشجویان به دین را آشکار می سازد. 
همچنین محیط دانشگاه از بهترین عرصه هایی است که بستر لازم جهت ایجاد و ابقاء اندیشه های دینی را در ذهن دانشجویان فراهم می آورد و به دلیل برخورداری از امکانات گوناگون فرصت آشنایی هر چه بیشتر و عمیق تر دانشجویان با معارف دینی را در اختیار آنان قرار می دهد از دیگر سوی کمیت و کیفیت سرمایه انسانی که در اختیار دانشگاه است یعنی دانشجو و بویژه شرایط خاص سنی و روحی- روانی که دانشجویان در سنین تحصیل در دانشگاه از آن برخوردارند قابلیت انعطاف و تأثیر پذیری بیشتری را در آنها ایجاد نموده که این می تواند بعنوان مهمترین امکان توسط مسئولیت مورد استفاده بهینه قرار گرفته و به ارتقاء و رشد فکری دانشجویان در زمینه مسائل دینی کمک کند. 
این موارد در کنار انتظار جامعه از  نقش غیر قابل انکار دانشگاه در ایجاد زیر بناهای فکری و شخصیتی جوانان و مطالبات به حق جامعه از دانشگاه در تأمین فضای فکری سالم و ترویج آن به سایر ابعاد زندگی اجتماعی دلیل دیگری است که دقت نظر در حوزه مذکور و بررسی های لازم در این خصوص را می طلبد. گذشته از موارد ذکر شده در فوق موج گسترده تبلیغات منفی علیه باور داشتها و انکارهای دینی در کشورهای مسلمانان و بویژه در کشورها که از سوی دشمنان و رسانه های خارجی به طور همه جانبه ذهن و فکر اقشار مختلف و بویژه جوانان را هدف قرار داده، واقعیتی است که غفلت از آن عواقب وخیمی برای جامعه در ابعاد گوناگون به بار خواهد آورد لذا توجه به این امر و مقابله با آن از طریق آگاهی از میزان پابندی دانشجویان دانشگاه به دین و انگاره های دینی و برنامه ریزی اصولی در جهت حفظ و ارتقاء مؤلفه های دینی، ضرورت پرداختن به این موضوع را بطور جدی خاطر نشان می سازد. 
کلمات کلیدی:

دینداری جوانان

پایبندی به دین 

نگرش جوانان به دین

مقدمه:
ارزش های دینی و ملی برای همه انسان ها و همه جوامع مهم است و رعایت آن ها امری ضروری به شمار می رود. سلامت انسان و اجتماع به نسبت بهره مندی از ارزش های انسانی است و با حفظ رابطه ارزش هاست که می توان با مواجه شدن با پدیده ها روابط منطقی برقرار کرد. قطع یا فاصله بین ارزش ها موجب انحراف یا زوال آن ها می شود و انسان را از حقایق دور نگه می دارد. در اصطلاح جامعه شناسی، ارزش اجتماعی عبارت است از چیزی که مورد پذیرش همگان است و جامعه ای پایدار می ماند که ابتدا بر نگه داری و حفظ ارزش های انسانی و ملی خود اهتمام ورزد. نوجوانان و جوانان نقش مهم و تعیین کننده ای در ساختن جامعه به عهده دارند. 
سنین نوجوانی و جوانی از نظر تربیت، دوره نسبتاً دشوار زندگی و یکی از بحرانی ترین مراحل آن می باشد که با بلوغ جنسی همراه است. تغییرات این دوره تنها در یک جنبه خلاصه نمی شود، بلکه در ابعاد مختلف عاطفی، جسمی، روانی و ارزش های مختلف آن صورت گرفته و تعامل آن ها در فرآیند زندگی یک فرد بسیار قابل ملاحظه است. علاوه بر پیچیدگی موضوع، یافتن زبان ارتباطی با مخاطبان این قشر نیز، موضوع دشواری است؛ به طوری که آنان هرنوع ارتباطی را پاسخ نمی دهند و تنها به کنش هایی عکس العمل نشان می دهند که به خوبی اثبات کنند و موفق به درک آن ها شده باشند.
نوجوان و جوان می خواهد براساس تفکر و برهان عقلی و دلایل منطقی، مطالب و مسائل مذهبی را بررسی و قبول نماید، زیرا مسائل مذهبی، غالباً در این دوره ارزش واقعی پیدا می کنند و در نظام های زندگی ادغام می شوند؛ لذا، نشان دادن واقعیت های دینی به آن ها در گرایش بیشتر آنان به مذهب مؤثر است و تعصبات غلط باعث سرخوردگی آنان از مذهب ومذهبی ها می گردد. بنابراین، طرز ارائه مسائل مذهبی به آنها بسیار اهمیت دارد و باید دانست که چه مسائلی را در این دوره به آن ها گفت که از دین زده نشوند و در عین حال باید آن مسائل را با زندگی تطبیق داد، به طوری که مسائل دینی با تجربه و عمل توأم شود، تا به زودی از فکر جوان خارج نشود و اثرش در رفتار او ثابت بماند؛ یعنی، دین و علم را با هم به آنان آموزش داد. «اشپرانگر» معتقد است که در دوره نوجوانی و جوانی ارزش های اساسی زندگی به ترتیب اهمیت به صورت قطعی تر و پایدارتر شکل می گیرد و ارزش های حاکم بر فرد تعیین کننده نوع شخصیت او به شمار می رود.
فهرست عناوین
فصل اول: کلیات تحقیق
طرح مساله 
ضرورت و اهمیت مساله 
اهداف تحقیق 
فرضیات تحقیق
سوالات تحقیق
فصل دوم : پیشینه تحقیق
بررسی آثار و پژوهشهای انجام شده 
فصل سوم: ادبیات موضوع
تعاریف مفاهیم و متغیرهای اساسی تحقیق
چهارچوب فکری تحقیق وارائه نظریات مرتبط با موضوع تحقیق 
فصل چهارم : روش تحقیق
تعریف جامعه آماری و حجم نمونه
روش گردآوری اطلاعات
فصل پنجم : خلاصه نتایج
تجزیه و تحلیل یافته ها 
نتیجه گیری 
پیشنهادات 
محدودیتهای تحقیق
پرسشنامه 
فهرست منابع 
فهرست مطالب 
الف ـ سیمای پاسخگویان 47
الف ـ 1 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب جنسیت 47
الف ـ2ـ توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت تاهل 48
الف ـ3ـ توزیع پاسخگویان بر حسب گروه سنی 49
الف ـ 4 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 50
الف ـ 5 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی 51
الف ـ 6 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب سال ورودی به دانشگاه 52
الف ـ 7 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت 53
الف ـ 8 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب میزان متوسط درآمد ماهیانه خانواده 54
الف ـ 9 ـ توزیع پاسخگویان بر حسب تعداد اعضای خانواده 55
ب ـ توصیف نظرات پاسخگویان 56
ب ـ 1 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین 56
ب ـ 2 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر ارتباط با گروه همسالان کم اعتقاد 57
ب ـ 3 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر وضعیت ظاهری 58
ب ـ4 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر وضعیت ظاهری اساتید 59
ب ـ5 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اسلامی کردن متون درسی در دانشگاه 60
ب ـ6 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر برگزاری آئین مذهبی در دانشگاه 61
ب ـ7 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر داشتن حجاب و رعایت آن 62
ب ـ8 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پوشش و آرایش 63
ب ـ9 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز 64
ب ـ 10 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیربرپایی نماز جماعت در دانشگاه 65
ب ـ11 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پایبندی اساتید به دین 66
ب ـ 12 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اسلامی شدن فضای دانشگاه 67
ب ـ 13 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر تحصیلات خانواده 68
ب ـ 14 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق شهری 69
ب ـ1 ـ 14 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق پایین شهر 69
ب ـ2 ـ 14 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق متوسط شهر 70
ب ـ3 ـ 14 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق بالای شهر 71
ب ـ 15 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین با توجه به محل سکونت 72
ب ـ1 ـ 15 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در شهر 72
ب ـ 2 ـ 15 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در روستا 73
ب ـ 16 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر درآمد 74
ب ـ 17 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی 75
ب ـ 18 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر سختگیری در مسائل اسلامی در دانشگاه 76
ب ـ 19 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان مطالعه کتب مذهبی در بین دانشجویان 77
ب ـ 20 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر مطالعه مذهبی 78
ج ـ توصیف نتایج 79
ج ـ 1ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر فضای رشد دانشجو برمیزان پایبندی به دین 79
ج ـ 2ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر پوشش و حجاب برمیزان پایبندی به دین 80
ج ـ 3ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی برمیزان پایبندی به دین 81
ج ـ 4ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز برمیزان پایبندی به دین 82
ج ـ 5 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر محل سکونت بر میزان پایبندی به دین 83
ج ـ6 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر داشتن مطالعه مذهبی بر میزان پایبندی به دین 84
ج ـ 7ـ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیرسختگیری در دانشگاه برمیزان پایبندی به دین 85
د ـ رابطه بین متغیرهای وابسته و متغیرهای مستقل 86
د ـ 1ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و متغیر جنسیت 86
د ـ 2ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و متغیر وضعیت تاهل 88
د ـ3 ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و متغیر گروه سنی 89
د ـ 4 ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و متغیر رشته تحصیلی 91
د ـ 5 ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و وضعیت اشتغال 94
د ـ 6 ـ رابطه بین متغیرهای وابسته تحقیق و میزان متوسط درآمد ماهیانه خانواده 94
د ـ 7 ـ رابطه بین میزان تاثیر تحصیلات خانواده و تعداد اعضای خانواده 95
فهرست جداول
جدول شماره‌ 1ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت 47
جدول شماره 2 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تاهل 48
جدول شماره 3 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گروه‌های سنی 49
جدول شماره 4 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 50
جدول شماره 5 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت 51
جدول شماره 6 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سال ورودی به دانشگاه 52
جدول شماره 7 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت 53
جدول شماره 8 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متوسط درآمد ماهیانه خانواده 54
جدول شماره 9 ـ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تعداد اعضای خانواده 55
جدول شماره‌ 10ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین 56
جدول شماره‌ 11ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر ارتباط با گروه همسالان کم اعتقاد 57
جدول شماره‌ 12ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر وضعیت ظاهری 58
جدول شماره‌ 13ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر وضعیت ظاهری اساتید 59
جدول شماره‌ 14ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر اسلامی کردن متون درسی در دانشگاه 60
جدول شماره‌ 15ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر برگزاری آئین مذهبی در دانشگاه 61
جدول شماره‌ 16ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر داشتن حجاب و رعایت آن 62
جدول شماره‌ 17ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر پوشش و آرایش 63
جدول شماره‌ 18ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز 64
جدول شماره‌ 19ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر برپایی نماز جماعت در دانشگاه 65
جدول شماره‌ 20ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر پایبندی اساتید به دین 66
جدول شماره‌ 21ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر اسلامی شدن فضای دانشگاه 67
جدول شماره‌ 22ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر تحصیلات خانواده 68
جدول شماره‌ 23ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان پایبندی به دین در مناطق پایین شهر 69
جدول شماره‌ 24ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان پایبندی به دین در مناطق متوسط شهر 70
جدول شماره‌ 25ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان پایبندی به دین در مناطق بالای شهر 71
جدول شماره‌ 26 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان پایبندی به دین در شهر 72
جدولشماره‌ 27 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان پایبندی به دین در روستا 73
جدول شماره‌ 28 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر درآمد 74
جدول شماره‌ 29 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی 75
جدول شماره‌ 30 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر سختگیری در مسائل اسلامی در داتشگاه 76
جدول شماره‌ 31 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان مطالعه کتب مذهبی در بین دانشجویان 77
جدول شماره‌ 32 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر مطالعه مذهبی 78
جدول شماره‌ 33ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر فضای رشد دانشجو بر میزان پایبندی به دین 79
جدول شماره‌ 34ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پوشش و حجاب بر میزان پایبندی به دین 80
جدول شماره‌ 35 ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی بر میزان پایبندی به دین 81
جدول شماره‌ 36ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز بر میزان پایبندی به دین 82
جدول شماره‌ 37ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر محل سکونت بر میزان پایبندی به دین 83
جدول شماره‌ 38ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر داشتن مطالعه مذهبی بر میزان پایبندی به دین 84
جدول شماره‌ 39ـ  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر سختگیری در دانشگاه بر میزان پایبندی به دین 85
جدول شماره‌ 40ـ  نتایج آزمون مقایسه تاثیر جنسیت بر متغیرهای وابسته 86
جدول شماره 41 ـ توزیع فراوانی میزان تاثیر وضعیت ظاهری بر حسب جنسیت 87
جدول شماره‌ 42ـ  نتایج آزمون مقایسه تاثیر وضعیت تاهل بر متغیرهای وابسته 88
جدول شماره 43 ـ توزیع فراوانی میزان تاثیر حجاب بر حسب وضعیت تاهل 89
جدول شماره 44ـ نتایج مقایسه متغیرهای وابسته و گروه سنی 90
جدول شماره 45ـ نتایج مقایسه متغیرهای وابسته و رشته تحصیلی 91
جدول شماره 46 ـ توزیع فراوانی میزان تاثیر اسلامی کردن متون درسی در دانشگاه و بر حسب رشته تحصیلی 92
جدول شماره 47 ـ توزیع فراوانی میزان تاثیر پایبندی اساتید به دین بر حسب رشته تحصیلی 93
جدول شماره 48ـ نتایج مقایسه متغیرهای وابسته و وضعیت اشتغال 94
جدول شماره 49 ـ نتایج مقایسه متغیرهای وابسته و متوسط درآمد ماهیانه 95
جدول شماره 50 ـ نتایج مقایسه میزان تاثیر تحصیلات و تعداد اعضای خانواده 95
فهرست نمودار
نمودار شماره 1 ـ  توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنسیت 47
نمودار شماره 2 ـ  توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب وضعیت تاهل 48
نمودار شماره 3 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب گروه‌های سنی 49
نمودار شماره 4 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 50
نمودار شماره 5 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی 51
نمودار شماره 6 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب سال ورود به دانشگاه 52
نمودار شماره 7 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت 53
نمودار شماره 8 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان متوسط درآمد ماهیانه خانواده 54
نمودار شماره 9 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب تعداد اعضای خانواده 55
نمودار شماره 10 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین 56
نمودار شماره 11 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثبر ارتباط با گروه همسالان کم اعتقاد 57
نمودار شماره 12 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثبر وضعیت ظاهری 58
نمودار شماره 13 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثبر وضعیت ظاهری اساتید 59
نمودار شماره 14 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثبر اسلامی کردن متون درسی در دانشگاه 60
نمودار شماره 15 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثبر برگزاری آئین مذهبی در دانشگاه 61
نمودار شماره 16 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر داشتن حجاب و رعایت آن 62
نمودار شماره 17 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پوشش و آرایش 63
نمودار شماره 18 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز 64
نمودار شماره 19 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر برپایی نماز جماعت در دانشگاه 65
نمودار شماره 20 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پایبندی اساتید به دین 66
نمودار شماره 21 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر اسلامی شدن فضای دانشگاه 67
نمودار شماره 22 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر تحصیلات خانواده 68
نمودار شماره 23 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق پایین شهر 69
نمودار شماره 24 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق متوسط شهر 70
نمودار شماره 25 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در مناطق بالای شهر 71
نمودار شماره 26 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در شهر 72
نمودار شماره 27 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان پایبندی به دین در روستا 73
نمودار شماره 28 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر درآمد 74
نمودار شماره 29 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی 75
نمودار شماره 30 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر سختگیری در مسائل اسلامی در داتشگاه 76
نمودار شماره 31 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان مطالعه کتب مذهبی در بین دانشجویان 77
نمودار شماره 32 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر مطالعه مذهبی 78
نمودار شماره 33 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر فضای رشد دانشجو بر میزان پایبندی به دین 79
نمودار شماره 34 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر پوشش و حجاب بر میزان پایبندی به دین 80
نمودار شماره 35 ـ توزیع درصدی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر برخورداری از رفاه اقتصادی برمیزان پایبندی به دین 81
نمودار شماره 36 ـ توزیع درصدی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر اهمیت دادن به نماز برمیزان پایبندی به دین 82
نمودار شماره 37 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر محل سکونت بر میزان پایبندی به دین 83
نمودار شماره 38 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر داشتن مطالعه مذهبی بر میزان پایبندی به دین 84
نمودار شماره 39 ـ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر سختگیری در دانشگاه بر میزان پایبندی به دین 85


خرید

رچسب ها : ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی , دینداری جوانان پایبندی به دین دانلود پایان نامه نگرش جوانان به دین دین ورزی جوانان دانلود پایان نامه پایبندی به دین در دانشجویان پایبندی مذهبی دانشجویان دانلود پایان نامه دین ورزی جوانان دانشگاهی ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی
  • محسن مجیدی

دانلود سریع واسان تست تست تست

محسن مجیدی | دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ
تست
تست
قیمت 350000 تومان
ازدواج
ازدواج
قیمت 35000 تومان
ازدواج
ازدواج
قیمت 35000 تومان
سیاسی
سیاسی
قیمت 20000 تومان
قران OLOM
قران OLOM
قیمت 20000 تومان
تهران
تهران
قیمت 15000 تومان
فیزیک (2)
فیزیک (2)
قیمت 15000 تومان


  • محسن مجیدی

فایل فلش فارسی One Touch OT-4032D (رام فارسی OT-4032D)

محسن مجیدی | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بازدید: 3 بار 


فرمت فایل: rar 


حجم فایل: 0 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 1 

 

فایل فلش رسمی و فارسی آلکاتل Alcatel One Touch Pop C2 OT-4032D

مخصوص فلش تولز

 

 

رام بدون مشکل تاریخ وساعت هست و قابل رایت از فلش تولز هست.

پس از پرداخت به صورت انلاین لینک مستقیم در دسترستان خواهد بود.

**نکات مهم در مورد خرید فایل فلش های آلکاتل**

Title: Alcatel_OT-4032D firmware
Listed: 2015/11/05

Firmware Details

  •    Device:  Alcatel One Touch Pop C2 
  • Model: OT-4032D
  •  CPU: MT6572
  • Android: 4.2.2
  • Region: Middle East 
  • Language:multi language
  • Status: Official
  • Type: Full firmware imag
,فایل فلش OT-4032D,فایل OT-4032D,OT-4032D,فایل فلش فارسی OT-4032D,رام OT-4032D,رام رسمی OT-4032D,رام فارسی OT-4032D,فلش OT-4032D,مشکل فلش OT-4032D,اموزش فلش OT-4032D,فایل OT-4032D,فریمور OT-4032D,فریمور فارسی OT-4032D,فریمور رسمی OT-4032D,فایل تست شده OT-4032D,فایل فلش فارسی One Touch OT-4032D,فایل فلش One Touch OT-4032D,فایل One Touch OT-4032D,One Touch OT-4032D,فایل فارسی One Touch OT-4032D,فارسی One Touch OT-4032D,رام One Touch OT-4032D,رام فارسی One Touch OT-4032D,رام رسمی One Touch OT-4032D,فریمور One Touch OT-4032D,فریمور فارسی One Touch OT-4032D,اخرین نسخه One Touch OT-4032D,فلش One Touch OT-4032D,One Touch OT-4032D rom,One Touch OT-4032D file flash,One Touch OT-4032D firmware,Alcatel One Touch Pop C2 OT-4032D



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : فایل فلش فارسی One Touch OT-4032D (رام فارسی OT-4032D) , فایل فلش OT4032D فایل OT4032D ,OT4032D فایل فلش فارسی OT4032D رام OT4032D رام رسمی OT4032D رام فارسی OT4032D فلش OT4032D ,مشکل فلش OT4032D اموزش فلش OT4032D فایل OT4032D فریمور OT4032D فریمور فارسی OT4032D فریمور رسمی OT4032D فایل تست شده OT4032D فایل فلش فارسی One Touch OT4032D فایل فلش One Touch OT4032D ,فایل One Touch OT4032D One
  • محسن مجیدی

دانلود سریع پایان نامه

محسن مجیدی | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ
رودکی
رودکی
قیمت 4000 تومان
حافظ
حافظ
قیمت 4000 تومان


  • محسن مجیدی

دانلود فایل فلش فارسی OT-4033X (رام فارسی OT-4033X)

محسن مجیدی | شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بازدید: 3 بار 


فرمت فایل: rar 


حجم فایل: 0 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 1 


فایل فلش رسمی و فارسی آلکاتل Alcatel One Touch POP C3 OT-4033X  مخصوص فلش تولز

.

رام بدون مشکل تاریخ وساعت هست و قابل رایت از فلش تولز هست.

 
پس از پرداخت به صورت انلاین لینک مستقیم در دسترستان خواهد بود.
 
**نکات مهم در مورد خرید فایل فلش های آلکاتل**
 
 
Title:Alcatel One Touch 4033X Frimware
Listed: 2015/11/24

Firmware Details

  •   Device:  Alcatel One Touch POP C3
  • Model: OT-4033X
  • CPU: MT6572
  • Android: 4.2.2
  • Region: Middle East 
  • Language:multi language
  • Status: Official
  • Type: Full firmware imag
  • ------------
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.
,فایل فلش OT-4033X,فایل OT-4033X,OT-4033X,فایل فلش فارسی OT-4033X,رام OT-4033X,رام رسمی OT-4033X,رام فارسی OT-4033X,فلش OT-4033X,مشکل فلش OT-4033X,اموزش فلش OT-4033X,فریمور OT-4033X,فریمور فارسی OT-4033X,فریمور رسمی OT-4033X,فایل تست شده OT-4033X,OT-4033X rom,OT-4033X file flash
,OT-4033Xfirmware,فایل فلش One Touch OT-4033X,فایل One Touch OT-4033X,One Touch OT-4033X,فایل فلش فارسی One Touch OT-4033X,رام One Touch OT-4033X,رام رسمی One Touch OT-4033X,رام فارسی One Touch OT-4033X,فلش One Touch OT-4033X,مشکل فلش One Touch OT-4033X,اموزش فلش One Touch OT-4033X,فریمور One Touch OT-4033X,فریمور فارسی One Touch OT-4033X,فریمور رسمی One Touch OT-4033X,فایل تست شده One Touch OT-4033X,One Touch OT-4033X rom,One Touch OT-4033X file flash,One Touch OT-4033X firmware




پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : فایل فلش فارسی OT-4033X (رام فارسی OT-4033X) , فایل فلش 4033X فایل 4033X 4033X فایل فلش فارسی 4033X رام 4033X رام رسمی 4033X رام فارسی 4033X فلش 4033X مشکل فلش 4033X اموزش فلش 4033X فریمور 4033X فریمور فارسی 4033X فریمور رسمی 4033X فایل تست شده 4033X 4033X rom 4033X file flash 4033X firmware
  • محسن مجیدی

دانلودفایل فلش Orod 1800 بدون نیاز به باکس

محسن مجیدی | شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ب.ظ

بازدید: 1 بار


فرمت فایل: rar

حجم فایل: 0 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 1

  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

فایل فلش رسمی و فارسی گوشی ایرانی مدل Orod 1800

مخصوص فلشر و بدون نیاز به باکس برای رایت

همراه با اموزش کامل رایت و فلشر مخصوص

فایل های ترمیم سریال به همراه اموزش ترمیم سریال 

باز کردن تمامی قفل های گوشی

فایل فلش 1800 Orod


  • محسن مجیدی